Rastar Ninas galna hundar.

img_9329 (MMS)

Rastar Ninas galna hundar.


Kommentarer
Postat av: Bina

Ja det var jätte skoj o ses.

Ville ju inte störa dig förra året, du höll ju på o packa o skulle precis gå då.



Men i år fick jag äntligen se er =)

Vilken fin päls han har, glansig o härlig.



Hoppas allt gick bra idag, tävla du med Louis ?



Jag ångrar mig att jag inte köpte mer saker där. Men men, de kommer ju nästa år också =)

Halsbandet jag köpte var rent förstort. Passade inte ens Lakritz så stort de var.

Dum som jag var, kollade jag inte så noga då gubben sa att de gick o ta in så pass mycket så de skulle passa Prins 19 cm breda hals:P

2012-03-18 @ 15:59:16
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0