Busiga hundar..

Precis kommit in från trädgården.. Måste bara visa lite bilder på Puma och Sky. Han är den enda av våra vovvar här som kan tänka sig att ställa upp på lek med Puma. Sky är mamma och pappas softy som är extremt självständig och gör precis som han vill när han vill. Han är kungen här. Så det är så kul när han leker med en valp och visar sidor bakom sin tuffa yta. Förrseten har jag lärt Puma både sitt och ligg på typ tre dagar,, sjukt lärorik hund. Kul!


Sky på bushumör


Puma och snygge Sky (Such Dkuch Lindcy's Daredevil)


Sötare än så här blir man inte

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan! :)



Ja det är synd att det inte blir något Ronneby fös oss denna gången :(.



Åh Rhodesian ridgeback är så fina.. Ja då ses vi kanske där :).



Jag ska plugga i Malmö. Är ju en bit härifrån, men det löser sig. Okej, det låter som ett trevligt jobb :). Ne, det är inte lätt att veta vad man vill. Jag har funderat och funderat, men kmr inte fram till något. Så jag hoppas nu att detta är något jag kan trivas med :).



Brukar du utställningsträna Gucci och Myra ofta???



Kramar!

2008-07-17 @ 12:08:48
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0