En god morgon! =)

Idag gick Gucci och jag upp tidigt. Massa mys i parken.. Och Gucci fick jaga fåglar.. Det bästa han vet.. Smyger sig på dem bakifrån och sedan några meter bakom ger han allt.. ha ha.. Han var nog jakt hund i sitt förra liv.
Snart ska jag åka och jobba.. =( Värdelöst.
Mammas dag idag.. Älskar dig mamma!! 
Imorgon är jag ledig,, hund kurs på kvällen.. sista gången på allmännlydnads passet.. Nu ska de grillas. hi hi =) Prov på söndag.. och med tanke på min inställning på tävling,, måste mina elever ge allt!!

Ha en bra dag!

Kjamis
Natalie & snyggingen Gucci






image17


Kommentarer
Postat av: Diana

Fina, fina Gucci! Elever? Vad e du lärare/instruktör i? *Nyfiken*

2008-05-27 @ 17:28:02
URL: http://www.fantasio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0