10 veckor

Idag är Louis 10veckor. Väldigt liten krabat men som tar sig lite för var dag. Han väger bara 663g. Han har gått mycket sedan jag hämtade honom, droppet på sjukhuset gjorde att han gick ner så mycket. Men han har gått upp 50g sedan han kom hem så det går åt rätt håll.

Han är lite piggare nu.. är uppe och går en del men sover mycket också, tror att antibiotikan gör honom trött också. Men man får tänka på hur mycket detta tog på hans kropp. Han får ta all världens tid på sig att bli pigg, bara han blir bra. Hans mage har också kommit igång, och i natt väckte han mig varannan timme då han behövde göra behov, duktig pojke. Hoppas hoppas hoppas att han klarar detta!


Mys i soffan

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt att höra att det går åt rätt håll. Han är så fin den lille sparven. Många pussar och kramar från Stockholm

2008-11-14 @ 09:50:05
Postat av: Maria

Hejsan!



Oj, ja då är han ju verkligen en liten plutt. Vad vägde han vid 8 veckor??



Hur är det med lillisen nu??? Fortf bättre?? Hoppas, hoppas!!

Givetvis håller jag tummarna för honom och grabbarna håller tassarna ;)!



Det är bara bra med mina vovvar. Är det bra med Gucci också?? :)



Det blir nog inget Göteborg för vår del. Tycker att det känns lite onödigt att åka enda dit med valpar.

Har du planerat någon utställning för Louis? Eller du väntar med det tills han mår bättre kanske? :)



Ha det bra!!

Massa kramar

2008-11-14 @ 14:25:43
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0