Första promenaden

Idag är det fredag,, mysigt. Så ikväll blir det mys i soffan med vovvarna och Alex.

Natten gick bra, Louis väckte mig ett par gånger mellan att klockan ringde. Detta är ju som att ha en riktig bebis.. =)
Mycket piggare idag, ute och springer på golvet och utforskar mer och mer.

Louis har ju inte varit ute sedan jag fick honom så när jag och Gucci gick en liten promenad innan tog jag med Louis innanför jackan. Han satt där med sina jätte öron och títtade spänt på omvärlden. Gick jätte bra, skönt för honom att få lite frisk luft också. Allt i små doser så blir det säker jätte bra. Nu sover han gott.

Gucci försökte få igång honom innan men Louis fattade ingenting.. Leka? Vad är det. Ja ja, det kommer väl så småningom. Huvudsaken är att den lilla rackaren tar sig och blir frisk snart.

Trevlig helg!


En mycket piggare sötnos


Gucci ser ut som en jätte bredvid Louis


På väg ut på promenad till den stora världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0