Snart är han min...

Idag jobbade jag bara mellan 8.00 - 11.30. Bytade pass med Yvonne så att vi skulle komma iväg tidigare. Vi körde en timme senare och åtta timmar senare var vi framme i Mora. Det är här jag ska hämta Louis imorgon. Så alla ni nyfikna kan ju själv gissa ifrån vilken kennel han kommer. =)

Just nu bor vi på Mora Spa & Hotell som ligger precis vid Siljan, super fint. Imorgon tänkte vi gå upp vid 9, äta frukost och sedan göra oss i ordning och gå en runda i stan. Vi ska hämta Louis imorgon eftermiddag och sedan bär det hem alla 60 mil igen *suck*. Men vad gör man inte för att få en bra hund från en underbar uppfödare. Hoppas inte att den lilla är åksjuk bara.

Nä, nu ska vi mysa framför tv:n innan vi går och lägger oss. Tar en del på kroppen att köra så här långt.
Håll ut tills imorgon.. då avslöjas ALLT! =)



Soluppgång över Siljan

Kommentarer
Postat av: Maria

Då är det Mini fashion du ska ha lillen ifrån? :P :) Eller har jag fel?



Kraam

2008-11-07 @ 23:51:58
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0