Växjö utställning

Så var helgen över och snart ännu en arbetsvecka att ta sig igenom. Igår var en lång dag av badning och kammning. Vi var även på Ön med Alex föräldrar och hundarna. Super mysigt ställe! Vi gick en lång promenad på en timme, så efter vi kom hem och jag badat hundarna somnade dem gott.

Imorse åkte jag och Alex mot hundutställningen i Växjö. Körde kl.06.00 så man är rätt så trött nu. Super kallt när vi körde och det blev bara värre destu längre in i landet vi kom, - 7C slutade det med.

Puma blev Reserv i valp klassen idag. Hon var jätte duktig men domaren gllade inte henne. Hon tyckte att hon var för smal, men det brukar ju valpar vara men ja, vissa är ju dummare än andra.
Moca blev 2a med HP. Jäkla skit! Men men.. dem var båda jätte duktiga i ringen och jag är glad över att vi klarade det så bra tillsammans, det var ju trots allt första gången som jag ställde dem.

När vi var klara handlade jag ett täckte till Gucci och en halsband till valpen. Louis ska han heta. =)
Nu är vi trötta och ska vila en stund innan det blir middag.

Tack Eva & Rodney för promenaden igår och för lånet av er bil!

Tack Alex för att du följde med och hjälpte mig idag! Älskar dig!


Moca, Puma och Hedda på Ön


Doddan badar.. eller nästan iallafall =) 


Underbart vackert


Jag och Mocasinen


Pumisen duktig trots halt golv


Puma tycker att domaren är lite läskig


Snygga Moca



Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till resultaten i Växjö ;)!

Är spänd på att få höra om din kommande valp.. :)



Kram!

2008-11-02 @ 19:20:16
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhej! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-02 @ 19:26:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0