Sorry...

Jag har inte varit så flitig här inne. Har varit fullt upp. I Onsdags åkte jag och pojkarna ner till Ljunghusen till familjen. Träffade Nina på kvällen och var hemma hos Anette som gör hundkläder, det blev en del beställningar om man säger så. Perfekt att man kan få allt skäddarsytt till sina hundar. Super duktig är hon. Kolla in hennes hemsida: www.bovklader.se

På Torsdagen var jag i stan med Sophie. Handlade present till pappa och en del till mig själv. Var verkligen jätte kul att träffa Sophie, längesedan vi sågs. Har saknat henne!

På Fredagen hade pappa sin fest så dagen gick åt att förbereda inför den. Vi åt Italiensk buffé och allt var väldigt trevligt och gott. Pappa fick en Golfupplevelse av oss som han blev glad för. På Lördagen åkte vi till Halmstad igen eftersom att jag skulle jobba.

Efter helgen har det blivit jobb och hundträning.Och på torsdag startar jag min Allmänlydnadskurs, ska bli jätte kul.


Gucci & Smilla. Tyvärr dålig kvalité, men en sådan underbar bild.
Jag får alltid ett leende när jag ser denna bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0