Valparna 1 vecka !





Ledsen för dålig uppdatering!


Har varit fullt upp i veckan och hela helgen har jag jobbat..


Idag var vi lediga! Sov länge och sedan var jag och Louis på klubben.. Gucci var hemma med Alex. Satte ihop en kurs idag.. Hoppas att snön försvunnit tills man ska starta dem..


Tänkte lägga upp lite nya bilder på Louis valpar nu, de blir 1 vecka idag! 
Längtar tills jag får träffa dem!



Info om valparna:

  Fantasio´s Thin Lizzy  Tik  Choklad & tan  165g               
  Fantasio´s Lita Ford  Tik  Lavendel & tan   130g                    
  Fantasio´s Flogging Molly  Tik  Fawn  145g  
  Fantasio´s Lemmy Kilmister  Hane  Choklad & tan  115g  
  Fantasio´s Nikki Sixx  Hane  Lavendel & tan  145g  
  Fantasio´s Johnny Rotten  Hane  Chokladsobel  155g

 


Lita


Molly


Lizzy

 

Johnny

 


Sixten



Lemmy




Fler bilder och info om valparna hittar du här:

www.freewebs.com/chinikki






Alla sötisarna!





 


Kommentarer
Postat av: Erika

Åhhh vilka små sötisar, Louis måste vara en stolt pappa:)

Ska bli mys att ses på torsdag min pingla!!

2010-02-23 @ 13:56:59
Postat av: ronja

tack :) ja provet är nu på torsdag.. kan ju säg att jag är sjukt nervös och vet inte om jag pluggat ordentligt till det :(. Kram

2010-02-23 @ 19:10:45
URL: http://ronjafalk.blogg.se/
Postat av: ronja

Tack igen :) det värmer att folk pushar en så.. nu får vi bara hoppas att det går vägen.

2010-02-24 @ 11:51:30
URL: http://ronjafalk.blogg.se/
Postat av: Konradmarita

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-10-13 @ 10:03:16
URL: http://konradmarita.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0