*** Valpträff ***




Söndag morgon.. Underbart att vakna uoo här nere med sötnosar i sin säng..

Igår var jag på 30 års fest i Höllviken. Det var en överraskningsfest som blev mycket lyckad.. Det var afterski tema och kvällen inehöll trubadur, soppa, tysk öl, lekar m.m. Det var en mycket lyckad kväll!
(kommer bilder senare)

Idag blir det nog brunch med vänner för att sedan åka till valparna.. Dem bor på vägen upp så jag tar en tripp inom där när jag åker upp.. Om jag inte är uppe för sent blir det film och mys med Alex ikväll..

Ha en bra Söndag!


KRAM




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Tack för det :) dina vovvar var med söta! Baby kommer från småland kischis kennel och Lily från polaren&pyrets i västerås!... vad söta valpbilder du har :) är det din kull?



Mvh



Lisa

2010-02-28 @ 11:26:41
URL: http://babylily.blogg.se/
Postat av: Lisa

Inte den korthåriga, men har tänkt ställa ut Lily, och vi har även snart tänkt skaffa oss en tredje tjej som jag vill ställa ut :) kan inte få nog av denna härliga ras! Grattis till Louis då som blivit pappa

2010-02-28 @ 12:27:01
URL: http://babylily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0