2010




Då var det ett nytt år! Nya möjligheter är det första jag tänker då.. Mitt nyårslöfte blir att bli bättre på att komma i tid. Jag är en tidsoptimist och andra för alltid vänta på mig. Kanske ingen direkt bra égenskap även om jag står fast vid att fint folk kommer sent.. =)

Nyår var lugnt.. Vi var några som satt här hemma och åt gott, spelade spel m.m. Det var mysigt och lugnt! Gucci är ju lite rädd för smällarna också så man får ta sitt ansvar som förälder.. =)

Helgen har varit jätte mysig! Vi har varit på bio och middag hos Alex föräldrar!
Idag har vi städat lite och gått en promenad vid Ön, där är sååå fint nu nu allt är fruset.

Nu ska vi tända en massa ljus och mysa i soffan med film och tacos.

Önskar Er ett fortsatt trevligt 2010!



Mina tre pojkar


Alex på isen


Just us


Älskade Louis i sitt nya fina täcke


Fina bebisen


Fick en ros av Alex i veckan då jag hade namnsdag.. =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka fina bilder ;)

2010-01-04 @ 21:09:48
Postat av: Natalie

Tack Sis!



Det är jätte fint på Ön, vi får åka dit och rasta hundarna när våren kommer! =)

2010-01-04 @ 22:39:13
Postat av: bina

Vad trevligt att du kollar min med =)

Jag bor i Briksparken, om du vet var det e !?



Köpte han uppe vid örebro.

Men han e 75% chihuahua & 25% papillon

Fast han är ändå rätt liten. 2.8 kg



Vart köpte du dina ?



Ha de bra =)

2010-01-05 @ 06:25:08
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0