På Promenad!




Nu har pojkarna och jag precis kommit hem från en lång promenad. Härligt väder idag igen!

 

Igår kom Nina hit.. Vi åkte till Ullared tillsammans.. Hon hade aldrig varit där.. Blev en del shopping..

På kvällen höll jag i HUS möte och planerade en del inför instruktörsmötet vi ska ha på torsdag. Jag hann baka muffins som jag tog med mig också.. F*n vad jag är effektiv! ha ha

Idag har vi städat och fixat .. är en del som ska göras innan helgen.. Åker till Ljunghusen på fredag med Erika för en härlig weekend med mys, party och självklart ska vi även titta på valparna! Ska bli grymt kul!

 



Ta hand om Er!



 


Nina på Gekås med lite shopping =)


Kommentarer
Postat av: Bina

Oj, Ullared. Dit vill jag med =P

Hellre inte varit där förr.

Har du varit där många gånger ?

Hittade du mycket o handla då ?



Har dom skoj saker åt vovvar ?



Ha de bra kram

2010-03-09 @ 18:09:18
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: ronja

hej Natalie, kom på att jag lovat dig en bloggdesign ;) haha kanske ska ta o fixa det snart? Maila mig på [email protected] hur du har tänkt dig.. färger och lite bilder på dig och vavvarna :D



Kram

2010-03-10 @ 20:57:39
URL: http://ronjafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0