What a View!



Precis kommit hem efter en härlig utflykt till Båstad och Café Utsikten.

Jag, Alex, Eva, Rodney och våra tre vovvar åkte till Båstad på utflykt. Var i Norrvikensträdgård och tittade lite.. Gick en sväng i city och kollade lite butiker. Sedan åkte vi och fikade. Jag drack Ramlösa och åt en laxmacka, mycket gott! Super fint och mysigt café med underbar utsikt! Mysigt att njuta och ta vara på de sista dagarna på semestern!

Nu ska jag åka och handla lite melon och jordgubbar och Alex ska börja med dagens middag.

Ha en bra kväll!


Tack snälla Eva & Rodney för fika och sällskap!



Underbar utsikt


Mellbystrand och Halmstad


Mina fina små pojkar


Lulles nya last - Kaffe!


Lilla Bebben! Kallas man det så gör man... ;-)


Fina Kungen


Gucci skakar sig och Louis (som är som en valp ibland) tuggar som vanligt så allt han hittar! ha ha.. Bus hundar!



SUPER HÄRLIG DAG!
ÄLSKAR NÄR HUNDARNA FÅR FÖLJA MED PÅ ENS ÄVENTYR!



Kommentarer
Postat av: Jane

Fina bilder på ursnygga vovvar!!! =)

2011-07-26 @ 04:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0