Ny vecka!

 
 
Jobbat extra hela helgen..
Gött med två extra röda dagar på nästa lön, me lajk!
 
Efter jobb igår åkte jag till Örjansvall och tittade när Alex dömde en HBK match. Gick bra, frös som satan bara! Efter det stack jag till gymmet och simmade 50längder. Sedan hem och äta middag och sedan drog jag och Alex hem till Linda & Olli och kollade fotboll.
 
Nu har jag precis betalt mina räkningar och ska snart åka och jobba. Regnet öser ner ute.. Tråkig sommar! Men vad gör det när man inte har semester! För min del får det gärna regna! =)
 
 
Ta hand om er där ute!
 
 
 
 
Fotboll fotboll fotboll
 
Simning på G
 
Kaffe & fotboll hos Olli
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Folk är dåliga på o säga bra saker, dom ska alltid påpeka saker när ngt e fel el fult el så.
Hehe . . .

Usch vad de regnat idag.
Soffan har varit varm hela dagen =)

Vi ska snart äta lite jordgubbar & se en film.
Hoppas ni får en mysig kväll

2012-06-25 @ 20:29:07
URL: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0