Vilken härlig dag!

 
 
 
Gick upp 06.00 gick promme med pojkarna.
En timme senare var jag på gymmet.
Fys tester med PT:n Johan... PHU! Förbättring på ALLA tester! Känns grymt!
 
Sedan drog jag till Göteborg. Blev en härlig dag med besök på bla. NK.
När jag kom hem blev det en 5km PW med Jossan!
 
En underbar ledig dag helt enkelt!
 
 
*******Hoppas ni också haft en toppen dag*******
 
 
 
 
Köpte detta armband på Nordstan
 
Kaffe & shopping på NK
 
Tod´s skor - Riktigt snygga! Precis min stil
 
Älskade Bebben!
 
Nu blir det latte & fotboll
 
 

Kommentarer
Postat av: Bina

Oj så fin bild. Syns att du gått ner i vikt.
Klär dig fint =)

2012-06-29 @ 12:42:31
URL: http://binalakritz.blogg.se
Postat av: Natalie

Tack snälla! <3

2012-06-29 @ 19:01:48
Postat av: Bekki

Så snygg bild på dig!! Å vilket fint armband - me wantie :)

2012-07-03 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0