PAPPA GUCCI!! =)

Igår var det midsommarafton. Vi hade middag hemma hos oss, det var trevligt. Anna var där och hennes hundar Rossi och Ceasar, två helt underbara Rhodesian ridgeback hanar. Jag har ställt Ceasar två gånger och nu i sommar ska jag även ställa Rossi, ska bli sååååå kul.

Idag jobbade jag till 15. Sedan åkte jag, Alex, Hedda och Gucci upp vid galgberget och lät hundarna springa av sig. Imorgon kommer Alex föräldrar hem, Hedda kommer bli över lycklig. Kommer bli tomt utan henne, hon är en väldigt speciell hund.

En annan sak som hände igår på midsommarafton är att Gucci blev pappa!! 2 valpar kom det. En hane och en tik, tiken var lite kraftigare. Ohhh.. lilla bebisen. Pappa för 3:dje gången nu. Hoppas det snart kommer bilder!! Och att man får komma och hälsa på.


Alex, Hedda & Gucci


Gucci tigger godis,, då kan man stå på två ben



Hedda sitter hare (vad gör man inte för godis)


Snyggingen


Alex, Hedda & Gucci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0