Trollhättan

Har ju glömt bort att berätta om Allmännlydnadsdagen. Det gick jätte bra för många av min elever. De hade MVG (mycket väl genomfört) på de flesta momenten. Jag är verkligen glad för dem. Sorgligt att det är slut på kursen bara. I
kväll börjar jag en ny valpkurs, massa små puppisar. =)

Igår var även jag, Gucci & Alex i Trollhättan. Gick en lång promenad längs Göta Älv. Sedan var vi på ett jätte mysigt ställe som låg vid kanalen där åt Alex glass och jag räkmacka. Älskar söndags utflykter. Super mysigt!  


Gucci vid Göta Älv


Kommentarer
Postat av: Maria

Heej! :) Med oss är det bara bra. Med er också?? :) Jag vet faktiskt inte om det är många anmälda till utställningen på lördag. Fast det är ju bara en inofficiell :). Vad kul att du kanske ska dit :). Jo, det är Höganäs.



Kraaam

2008-06-10 @ 09:10:03
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0