Lyckad fest!



Festen igår hos Sandra & Micke i Slöinge blev jätte trevlig. Jag var nykter så idag mår jag ju aningen bättre än Alex. Har precis duschat och ska snart packa innan jag ska åka och jobba. Jobbar till 22.30 ikväll och sedan kör jag ner till Mamma & Pappa för att stanna där tills onsdag. Ska ju på Madonna på Tisdag och det är så härligt att komma ner till Ljunghusen så jag tog lite semesterdagar.

Nina är på utställning i Ronneby idag - hoppas det går bra för dem. Igår ställdes vavvorna - tydligen en snål domare som inte delade ut så mycket CK. Tråkigt att inte kunna vara där.. Det är så fint där och alltid kul att ställa där då man träffar Moster Karin och kusin Joakim. Men nästa år så.. =)

Nä, nu måste jag rappa på...

KRAM


Jennie & Gucci mys


Alex


Niklas & Gucci mys


Sandra


Heli & Emmas mage


Louis ville mysa med Mattias - Jennie var mest road

Kommentarer
Postat av: Nina

Bebisar på kräftis :)

2009-08-09 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0