Madonna + 11mån snygging!



Söte Lusse blev 11mån förra veckan - väger nu 2260g.

Min Vackra Prins.. Vad ska det bli av denna underbara hund.
Han har redan klarat av det mesta i mina ögon - vackrare hund får man leta efter och tänk vilken tuff start han fick i livet. Och sedan har han haft denna otroliga framgång i ringarna. Vilken hund jag har!

Älskar honom av halva mitt hjärta!
 (Den andra halvan tillhör Gucci - såklart!)

I eftermiddag åker jag, Nina och Jens till Köpenhamn. Ska gå på ströget och käka på någon god restaurang innan vi ska titta på Madonna. Ska bli så kul, aldrig sett någon så stor artist tidigare.

Take care!

  




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Fina bilder på hundarna :). Allt bra med er??

Vad är det för hundar du ska ställa på Sofiero?? Är det vavvor?? :)

Vi ses!



Kramar

2009-08-11 @ 10:56:36
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Din hund är såååå underbar!

VILL HA!! :D



Hälsa Madonna!

2009-08-11 @ 11:58:05
Postat av: Lotta

Kan inte annat än hålla med, Louis är skit snygg :) tur att man inte har någon korthårig hane som tävlar om cert längre ;)



Kram

2009-08-11 @ 13:43:27
URL: http://www.tinylicious.se
Postat av: Nina

Moster är såååå duktig på att fota :)

2009-08-12 @ 02:06:15
Postat av: Maria Lönnhammar

Han är ju bara så snygg, jättefina bilder :)



// Maria

2009-08-12 @ 15:31:57
URL: http://www.chicoqueridas.se
Postat av: Maria

Hejsan! :)



Jo tack det är bara bra här med.



Aha okej :). Det låter ju kul. Ja, jag ska bara ställa Lime. Är det en vavva du ska ställa eller är det flera?? Ja jag ska ställa på SKK och anmälde till den andra dagen i sista minuten också. Hade först bara tänkt att ställa en dag, men ångrade mig i sista stund.



Disse äter ganska hyfsat nu (han är den som äter bäst av mina hundar), fast han har inte lagt på sig någt än. Hoppas på att han gör det :).



Kramar

2009-08-12 @ 20:30:38
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0