Längtar till sommaren!


Gucci, Puma & Hedda. Sommar -08


Oj vad tiden går fort. Imorgon är det torsdag och dagarna bara rinner iväg. Igår anmälade jag Louis till hans 2a utställning. Det gäller ju att hålla igång honom nu i början. I måndags var Louis hot veterinären och fick sin första rabies spruta. Är ju tänkt att jag ska ta honom utomlands så småningom. Han skrek som en liten gris, gillade inte alls det. Stackars liten.

Imorgon är den andra anmälningsdagen på klubben. Hoppas att de sista kurserna fylls nu.
Ska bli härligt att komma igång.

Tack för alla som grattat oss för BIR vinsten!


Snygge Gucci


Hoppi doppi


Sötisen genom tunneln.

Längtar till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Godmorgon gumman! Va roligt för dig att det går så bra med hundarna & träningarna. Du har nog hittat din grej känns det verkligen som. Jobba med djur vill man ju helst av allt göra. Ja alltid härligt med lite extra cash..;) Jag ska bara hem till mammsen på fre & käka sushi & kolla Let´s dance sen lör ska jag på tjejmiddag sen blir det nog kanske utgång. Nu ska jag iaf sova..har jobbat inatt & kom nyss hem trött trött Du får ha en jättebra torsdag! Stor Kraaam!!!

2009-02-26 @ 08:06:11
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej ;). Vilken blir Louis andra utställning??



Kramar

2009-02-26 @ 10:52:46
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja usch, vem längtar inte till sommaren, men det går snabbt nu! :)

2009-03-06 @ 13:07:02
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0