4 dagar kvar...



 Så var det onsdag och en dag närmare lördag.

Idag ska jag vara funktionär på en Rallytävling i Halmstad. Imorgon jobbar jag förmiddag och sedan jobbar jag eftermiddag på fredag. Sedan är jag ledig tills måndag. Ska bli så kul att åka till Vänersborg på lördag. Efter utställningen åker jag hem till mamma & pappa. Lämnar Myra och myser där tills måndag kväll.
Semestern närmar sig också.. skönt! Ska bli så härligt att åka till Gotland. Längtar så!

Cecilia fick en liten dotter igår kl.19.00. Ida ska hon heta.
STORT GRATTIS TILL ER!

Puma har varit sjuk fick lunginflamation efter att ha haft kennelhosta.
 Legat inne i tre dagar på djursjukhuset i Malmö.
Igår fick hon komma hem. Hoppas att hon blir frisk nu.

Nu ska vi mysa vidare..
KRAM


Trötta hundar efter promenad


Söta Puma
Hoppas hon blir bra nu


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska bara ställa ena dagen i Borås. Ja, det blir vi ju :P. Fast jag ser inte det så seriöst. Är ju mest en kul grej för både hund och matte :). hehe.



Lycka till på lördag! Pussa vovvarna från mig ;).

Kramar

2009-06-03 @ 17:41:51
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0