9 dagar kvar..


Min älskade Louis. Love this dog!


Snart är det bara 9 dagar kvar tills jag har semester. Wihiiii!! Ska bli så underbart med tre utställningshelger och det ska bli så kul att åka till Gotland.

I måndags träffade jag Erika. Vi åt lunch i stan och sedan gick vi en lång promenad vid Nissan. Det var jätte mysigt! På kvällen åkte jag ut till skogen och spårade med mina kursare. Det gick jätte bra! =)

Igår jobbade jag förmiddag och sedan var jag och Anna på Galgberget med hundarna.

Idag har jag jobbad.. Jätte mycket folk. Kommer säkert att bli ännu mer imorgon så nu ska vi krypa till sängs och sova.. Hundkurs imorgon kväll igen. Då ska vi ha hjärngympa för hundarna. Kul!

T A K E   C A R E !
 


Vackert vid Nissan


Snygge Lu Lu


Erika med mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Gabriella

TACK detsamma..Glad midsommar gumman!=)



Kraaam

2009-06-18 @ 22:18:40
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0