Inte som alla andra...



Igår var det Rallytävling. Gick bra för de 60 startande. Hallandsposten var där och idag hamnade tävlingen på första sidan, kul! Tog sin lilla tid igår, var hemma sent. Så trött var man imorse när man gick upp kl.06.00 för att jobba.

Idag har jag jobbat och nu har Alex och jag precis varit och hämtat vår nya fåtölj. Super snygg! Prutade ner den lite eftersom att det var ett visnings ex, har lärt mig av syster min. =)
Har ställt den i köket, vi är ju inte som alla andra som har ett matbord i köket. Varför kan man inte ha en snygg fåtölj istället?! Sitter ändå aldrig i köket utan alltid i vardagsrummet. Nä, tänk om alla hade det likadant. Vad tråkigt det vore då. Fast vi kanske ska byta plats och sätta vår kuben i köket istället. Ja ja, vi få se. Snygg är det iallafall.

Nu ska jag snart ner till klubben och rasta hundarna. Får alltid lite ångest när hundarna får vara ensamma hemma länge. Sedan måste vi planera helgen,,, måste bada hundar, klippa klor och träna dem.
Får se om jag gör det ikväll eller imorgon.

Puma mår mycket bättre nu. Såå skönt!

Börjar redan bli lite nervös inför lördag. Hmmm.. Skärpning Natalie!

Men ja, någon mer tävlingsinriktad person än mig får man leta efter. Har så sjukt mycket nerver när jag tävlar. Lägger ju ner så otroligt mycket tid på mina hundar och då är det kul när det ger resultat. Dessvärre kan man ju inte alla gilla alla och domare dömmer ju som de själv gillar. Men hoppas kan man iallafall. Och om ni sett mig på utställningar innan... Så vet ni att det kommer en och annan tår när jag vinner. För jag tycker det är så j*vla kul!
Mina hundar är mitt ALLT!

Glöm inte att hålla tummar och tassar på lördag!
Belive in us!

Kram


Äter hellre här än i köket


Kommentarer
Postat av: Diana

Skitsnygg är fåtöljen! Har spanat lite på den, men vill ha en vit! Vad fick du ge? Kram kram

2009-06-04 @ 21:07:27
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Gabby

Vad fint ni har det..& vilken läcker fåtölj! Riktigt snygg.

2009-06-09 @ 00:05:41
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0