Mysig familje dag..

Vaknade tidigt idag och mös i min gamla lägenhet en lång stund innan jag gick ut i trådgården med hundarna.
Åkte och röstade med mamma och pappa och åkte sedan till Malmö där jag träffade Nina och gick en sväng i nya köpcentret Entré. Kul med lite nya butiker, blev en del shopping.

Sedan åkte vi ner igen och grillade med mamma och pappa. Mmm.. gott.
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt med mamma, pappa och hundarna.

Tänkte anmäla till Tvååker nu och sedan nanna.
Imorgon åker jag till Halmstad igen.. Gillar egentligen inte att åka hit på så kort tid som det blev nu. Är så jobbigt att åka upp igen. Tror nog aldrig att Halmstad kommer kännas som hem för mig. Även om jag trivs bra där finns det bara ett hem för mig. Älskar Ljunghusen, detta underbara hus, hundarna springer fritt och 100m till stranden.
Det blir helt enkelt inte bättre.

TACK MAMMA, PAPPA & NINA FÖR EN MYSIG DAG!
TACK PAPPA FÖR DET "LILLA" BIDRAGET TILL MIN SHOPPING!
ÄLSKAR ER!



Dagens shopping
Bh:n med en chihuahua på fick jag av Nina.. sååååå söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0