Vilken dag!



Idag var det utställning i Borås. Hundarna, jag, Alex och Jonathan packade bilen och åkte tidigt. Väl framme var det 5 juniorer i hans klass. Louis vann först sin klass med CK! Hans första CK.. Jag blev så glad!

Sedan gick vi in i bästa hane! När dommaren pekar på mig som tvååa trodde jag knappt att det var sant. Louis tvåa bästa hane! Certet var vårt! Var så glad att det kom tårar! Min älskade fina lilla Louis!

Sedan gick vi in mot tiken som blev bästa tik junior och vann då över henne. Så Louis blev även
BÄSTA JUNIOR!

Vilken dag!
I'm in heaven!

Imorgon ska vi till Borås igen.. Håller på att tvätta kläderna jag hade på mig idag, tänkte kanske ha det imorgon igen. Snart blir det nog sängen för vi är väldigt trötta efter denna underbara dag.

Tack Alex & Jonna för att ni följde med!

Håll tummar & Tassar imorgon också!

Fast mycket bättre än så här blir det inte!


Söte Louis var så duktig i ringen trotts det varma vädert


Louis på bordet


Jag & Louis i ringen


My love


Hemma med alla priser



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gratulerar så jätte mycket, gud vad skoj!!!

Vilken showdog du har, verkar gilla att visa upp sig om man tittar på fotona ni tagit.

Lycka till på söndag!!



Vi tackar så jätte mycket för den söta rosa dressen Ida fick ser fram emot när hon kan använda den!!



Kramar Cecilia med familj!!!

2009-06-28 @ 09:42:45
Postat av: Nina

Vad ska man säga??? Vacker som en dag ;)



Kram kram

2009-06-28 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0