Första Advent!


Alex & Jag på Takida


Tiden går så snabbt.. Jag har inte hunnit blogga på hela veckan.. Har jobbat, tränat med hundarna, haft möte på klubben, middag i Tylösand, hundmassage, tripp till Malmö m.m.

I Fredags tog jag en semester dag. Alex slutade tidigt och sedan åkte vi ner till Ljunghusen och lämnade pojkarna hos mamma, sedan in till Malmö. Jag köpte en grymt snygg kofta och Alex köpte ett par nya jeans. Hittade en del saker att önska sig i julklapp. Pappa - I love you! =)

Sedan åt vi i stan innan vi åkte till Baltiskahallen för att titta på Takida. Förbanden var sjuuuukt dåliga.. men det var värt väntan. Takida var grymma.. bättre Live än på skiva. Sångaren har en grym röst. När min favvo låt kom fick jag gås hud.. grymt!

Det var en super mysig dag!

Fick tillbaka min bil också - pappa hade fixat nya vinterdäck och bytt bromsar. Eller ja pappa hade inte fixat det men personlen på BMW, pappa betalar bara. Inte alla som har sådan lyx att köra runt i en ny fin bil och endast betala besin. Älskar dig Pappa! Tack för ALLT du ger mig - vad vore jag utan dig och mamma. Ni är ALLT!


Igår jobbade jag till 16 sedan snabbt hem för att hjälpa Alex med städning och mat. Alex släkt kom 18.30 för att fira att han fyllt år. Det blev som det blev.. Efter att ha jobbat långa pass hela veckan och inte varit hemma en enda kväll före 22 var man inte så sugen på att ha gäster. Trötta barn som konstant skriker och en hund som skäller så fort ungar skriker. Påminn mig att hålla mig till hundar och INTE skaffa barn.. 

Ofta känns det inte som att folk uppskaffar det man gör.. Man fixar och donar men får inget för det... Ingen som säger Tack eller vad fint du gjort! Ja ja,, skönt att denna veckan är över..

Varit en jobbig vecka.. skönt att den är slut.. Alex mobil blev stulen på jobb.. IDIOTER!
Sedan har Yoda varit sjuk.. De vet inte riktigt vad det är.. Han är ju trotts allt 13 år gammal. Tog farväl av honom nu när jag var nere.. man vet inte vad som händer.. allt kan gå så snabbt! Fast att han är gammal är det ändå jobbigt.. Våra älskade hundar! Önskar att de kunde leva för evigt!

Nästa vecka jobbar jag hela veckan.. sedan på fre åker jag hem.. Jossan ska med ner.. ska bli så skönt att komma ifrån Halmstad igen..  Har även bokat en resa till London i feb.. skönt att ha det att se fram emot!

Nu ska jag åka och jobba,,, igen! Kvällspasset till 22.30. Fick foto igår från mina goa arbetskamraten som hade klätt en Triss gran till min ära att ha i infon.. jag som tjatat så.. Tack Sötisar! Vad vore jobbet utan er! =)


Take Care!



På middag i Tylösand med brukhundsklubben






Kommentarer
Postat av: Jossan

Uhmuhmmmm borde det inte stå på fredag ska jag och JOSSAN besöka min hemstad! Haha känns som om jag kommer på efterkälken där jue... faen sweetness!

2009-11-29 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0