Helgen blåste förbi..


Jag i Glasögon.. =)



Oj vad helgen går fort när man är ledig..

I fredags åkte jag och Alex hem till Jonna och kollade Idol, en lugn kväll helt enkelt.
Igår var jag på klubben och tränade pojkarna - lydnad med Gucci och sedan Agility med båda. På kvällen blev det kassafest med folk från jobb, en härlig kväll!

Idag sov vi läääänge, sedan städning efter fest och träning med pojkarna. Middag hos Alex föräldrar och nu har jag precis kommit hem efter att ha gått en timmes promenad med Jossan - härligt!
 Tänkte anmäla till lite tävlingar nu och sedan blir det nog film.

Hoppas Ni haft en trevlig helg!

Take Care!

/N



Sötnosarna på klubben


Gucci på två ben.. Vad gör man inte för godis =)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!

Vilka fina bilder på killarna!

Vad är det för tävlingar du har anmält till?? Är det agility?

Kram!

2009-11-11 @ 11:41:53
Postat av: Natalie

Tack! =)



En inof utställning och Rallylydnad! =)



Tränar du något annat än utställning med dina killar?

KRAM;

2009-11-11 @ 13:52:06
Postat av: Lotta

Nej jag har inga chihuahuor. Har bara en golden retriver, men vi tränar endast lydnad :).



Tack för en bra blogg förresten! Brukar kika in flera gånger om dagen.

Kram

2009-11-11 @ 15:47:50
Postat av: Lotta

Kom och tänka på att du skrev att du gjort hundgodis till dina hundar för ett tag sedan. Undrar om du skulle kunna skriva receptet här i bloggen? :)

2009-11-11 @ 18:23:22
Postat av: Natalie

Trodde du var en anna Lotta som har vavvor! =)



Lovar att lägga ut receptet på hund godiset här!



Kul att du gillar/läser min blogg!



Har du också blogg?



Kram

2009-11-11 @ 21:55:21
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack :), hade varit toppen.

Tyvärr har jag ingen blogg, men funderar på att starta en. kram

2009-11-12 @ 13:07:24
Postat av: Natalie

Nu har jag lagt upp recepten! Hoppas din vovve gillar dem!



Klart du ska skaffa blogg!



I will read! =)

2009-11-13 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0