Jag kan inte andas här..


Beauty & Gucci efter träningen igår..


Så har man jobbat hela helgen.. Igår var jag ledig, blev städning innan jag åkte till klubben för möte och sedan hade jag avslutning för Rallygänget. Det blev tävling med prisutdelning och sedan bjöd jag på fika. Vilken trevlig instruktör jag är! Ha ha. Fick present att kursdeltagarna med,, alltid trevligt!

Har inte kunnat somna om sedan Alex gick till jobb kl.05 så kunde lika gärna sätta mig framför datorn.. Vissa dagar känner man sig så misslyckad och borta.. Jag borde kanske sluta med vissa saker.. för igår fick en viss människa mig att känna mig sååå misslyckad!

Halmstad är för litet för mig...

Tur jag har mina älskade hundar - de finns alltid där för mig!

Älskar er! ♥



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du e underbar som du e, ändra aldrig på det, dom som hackar ner på dig är bara avundsjuk på det du har. Heja heja heja Natalie!!

Kram från Cecilia

2009-11-17 @ 07:42:05
Postat av: Natalie

CECILIA!

Du är en underbar människa! Tack för ditt stöd - Det värmer!

2009-11-17 @ 10:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0