Måndagen sprang förbi..


Jossan & Jag



Jaha,, då var måndag slut. Jag var ledig,, Kanske därför det gick så snabbt!

Var ute en långpromenad med pojkarna innan jag åkte till klubben för att träffa Gittan och sätta ihop en Valpkurs. Tog några timmar att ringa runt till alla och sätta ihop alla papper.. Så där gick halva dagen..

Sedan stack jag och Alex in till stan.. fixade ett nytt kontantkort till honom och sedan letade vi efter en stake,, efter ett tag hittade vi en.. Vi gillar ju stilrena saker och vill inte ha en massa ploj men denna föll oss båda i smaken.. Nice!

Nu ikväll tvättar vi för fullt, betalar räkningar och planerar veckan.. Gud vilken härlig dag! Det är sånt här man älskar att göra på sin lediga dag! Nooot!


På fredag ska jag och Jossan åka till Malmö.. då blir det shopping, mys och fest! Längtar!


Take Care!


Nya staken i vardagsrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0