Vilken tävlings helg! =)


Louis & Jag i Slöinge




Oj, det kunde ju knappt gått bättre! Jag är super nöjd!


Igår var det Inof utställning i Slöinge, jag ställde Beauty och hade med Louis för att öva. Beauty blev BIR och sedan BIG 3a. Jätte duktigt! Men jag är mest nöjd med Louis insatts. Vi tränade både att gå i ringen och stå på bordet. Flera olika var framme och tittade tänder på honom, både kvinnor och män. Det gick super bra och han var sååå duktig! Vilken förändring, han har mognat jätte mycket! Så skönt!


Idag åkte jag och Alex till Söderåsens BK för att tävla i Rallylydnad med Beauty. Med tanke på att jag haft henne här i Halmstad i två veckor så hade jag inte jätte höga krav, jag hade som mål att bli godkänd med minst 70 poäng.


Efter vi gått banan känndes det bra. Hon var jätte duktig! Vi slutade på 92 poäng! En 6:e placering av 21 startande! Wiiihiiii!! Jag är jätte nöjd med helgens tävlingar - kunde inte blivit bättre!



Imorgon fyller Alex år - då ska han få reda på sin överraskning.
Hoppas han gillar den... =)


Take Care!





Beauty med sina fina rosetter




Duktiga Louis på bordet



Snyggt sitt på hinder två =)



Kontakt! =)



Näst sista hindert - slalom



Beauty med sin medalj från Rallylydnads tävlingen =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken lyckad helg, grattis!!!

2009-11-22 @ 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0