Så var det Lördag!!! =)



God Morgon!

Var en supermysig eftermiddag igår. Inte ofta jag och pappa går i stan. Blev ett par Lacoste skor, schampo, balsam och inpackningskurs. Så mitt hår kommer att glänsa ikväll.. =)

När vi kom hem från stan gick jag en promenad med Gucci & Beauty, tog massor av fina bilder. Det är ju så vackert här nere i Ljunghusen. Vem vill inte bo bredvid ett naturreservat med havet 200m från tomten? Hundarna stormtrivs här och tanken att jag ska åka upp imorgon tär redan på mig.

Nu ska jag åka och handla lite gott till hundarna sedan in till stan och träffa vänner. Ikväll blir det fest i Malmö, ska bli sååå kul.

Hoppas Ni får en toppen dag!

KRAM



Vackra stranden


Beauty on the beach


Vackra Gucci


Kommentarer
Postat av: Erika

Va fina bilder gumman:)

Hoppas ni får skoj ikväll, vi kan ju fylleringas:)

2009-10-10 @ 14:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0