London Weekend !


Rusningstrafik på Oxford street


Då var man hemma från London igen. Har varit en underbar weekend. Shoppat jätte fina saker och har en del sko skav om man säger så... Fast det var det värt! =) 

Nu är man tillbaks till vardagen igen.. Pojkarna tänkte vi hämta på lördag.. fast varje sekund utan dem är jobbig.. Tänker på dem hela tiden och längtar snart ihjäl mig! Fast nu är det vara tre dagar kvar till lördag så.. =) 

Louis tjej Nikki är nu jätte stor och hennes valpar ska antagligen titta ut i helgen. Hoppas att allt går bra! 

Nu ska jag lägga upp lite bilder från vår resa.. Enjoy! 


Take Care!



 
Alex. Jag & Jonna på rastaurang första kvällen


Jonna & Jossan på en pub


Jag & Alex på samma pub


Inne på Selfridges.. kul min.. ha ha



Började dricka kaffe i London,, aldrig gjort detta innan! Starbucks vet vad dem gör! Tråkigt att dem inte finns i Sverige.. Saknar det redan! =(


Jossan & Jag på Piccadilly



Big Ben


Jag & Jonna på vårt mysiga lilla hotell rum



Alex & Jag på väg till Harrods



På väg ut..


Väntar på att Harrods ska öppna.. Shoppade till pojkara där inne! =)



Vid London eye, vi tänkte åka först men när vi såg kön ändrade vi oss snabbt.



Vid London eye utsikt mot Big Ben - blåste som attan!



Avslutar med en bild på fina Nikki - ser ut som att hon ska spricka. Här är hon på dygn 53.




Kommentarer
Postat av: Bina

Hejsan.



Va fina bilder du tagit. Älskar kolla på kort =)

De verkar som ni har haft de superskoj ju.



Vad handlade du för skoj då ?

Kan tänka mig att du saknade dina vovvar och att dom blev superglada när du kom o hämtade dom.



Vem e den söta tjocka vovven på bilden ?

Hur många valpar ska där bli ?



Kram på dig

2010-02-10 @ 14:39:13
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: Gittan

Har Nikki svalt en fotboll???

2010-02-10 @ 23:58:02
URL: http://www.saschis.blogspot.com
Postat av: Natalie

Men Gittan.. Du vet Lulle har sprut i kanonen han.. =)

2010-02-11 @ 06:05:09
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lägg upp bilder på shoppingen! =)

2010-02-11 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0