Gullefisar!


Louis bäbis "Faca" 12 veckor


Så kul att se bilder från Louis avkommer nu när de börjar bli större.. Kul att se hur det utvecklas!

Idag har ja jobbat och sedan ble det mys här hemm och promenad innan Louis och jag stack till Oskarström för sista gången på Ringträningen. Det gick jätte bra idag med, super stolf över den lilla bebisen!

Nu längtar vi tills veckan tar slut så att vi kan åka ner till Ljunghusen och mysa med alla nära och kära!

Take Care!



"Lola" 11 veckor


"Molla" (som bor i Finland) 1,25kg stor nu! Här leker hon med kompisen Olga. =) 


 




Kommentarer
Postat av: Bina

Jag är inte kvar på godisfabriken, så jag e ledig alltid =)

Men vi ska resa bort nu när min killes semester börjar.



När ska du vara ledig & vad ska ni göra ?

Kram

2010-06-16 @ 09:49:53
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0