Dessa underbara ting...




I Söndags var jag och Erika och hälsade på Louis puppar.. De är nu 4a veckor och helt underbara! Nu har alla öppnat ögonen och växt till sig rejält! De hade dock busat en del när vi kom så de var ganska trötta.. men det blev en del fina bilder ändå!

Idag har det varit en riktigt dålig dag.. Inte många bra nyheter.. Morfar somnade in imorse.. Utan någon som helst förvarning fanns han inte mer.. Har nog fortfarande inte smält det..

Det blir heller ingen semester då jag ville ha den då så många ville ha samma veckor.. Och sedan känns det otroligt lång till hösten då jag hoppas jag kan uppfylla min dröm.. som det ser ut nu kommer det att ske!
Så j*vla underbart!!!


Här kommer lite bilder jag tog på valparna i helgen..

Se och Njuuuut!! =)


























Tack Diana för att du tar så bra hand om dina valpar!



Kommentarer
Postat av: Lisa

vilka underbart söta valpar :)

2010-03-20 @ 13:33:47
URL: http://babylily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0