Alla ♥ dag



Hoppas ni har en mysig alla ♥ dag!

Själv startade jag dagen med min nya PT (min gamla har flyttat till Gbg). Vi körde ett hårt gym pass, har fått nya övningar nu. Lite tyngre lite jobbigare och mycket roligare med nya övningar! Ska träffa honom på måndag igen för gym pass 2.. Innan dess ska jag träna själv.

Sedan har vi städat lite.. maskerat hela öppna spisen som jag sedan målade vit.. Får måla ett lager till imorgon sedan är den klar..

Sedan har vi gjort lite hemliga ärenden.. Tsss.... =)

Imorgon blir det jobb igen.. Kvällen träning!

Ha en trevlig kväll nu med era nära och kära! Själv sitter man ensam eftersom att Alex jobbar sent.. Eller ja ensam är jag ju inte.. Mina vackra killar är med mig! De har fått Applaws färsk foder och leverpastej. Mums!

Nu ska vi mysa!

Puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0