Malmö INT



Sorry om det blivit lite dåligt med bloggningen de senaste dagarna.. Men jag har haft fullt upp med jobb och träning..

Nu blir det att dammsuga + torka golv i lägenheten, träning och sedan jobb till stängning ikväll..
Imorgon är det FREDAG! We like!

Här kommer lite bilder från Malmö utställningen vi var på i helgen...


Smilla var med på utställningen


Domaren log mot lilla Louis


På språng i ringen


Lulle på bordet


Like what you see? =)


Vi slutade tvåa av fem champions. Hunden som vann över oss Master Card är en grymt fin hund så det var en oej förlust.. =)


Glada trots en andra plats! Louis skötte sig exemplariskt! =)
Min Kung!





Kommentarer
Postat av: sabina

Jag kom dit runt elva, såg dig gå =/

Trodde jag skulle hinna se er tävla ju. Men då kom ni in före er tid el ?

Det var väl vid 11 ni skulle tävla ?



Har tvättat allt nu plus städat. Börjat bli sjuk, så man mår som en påse nötter. Ligger i soffan nästan hela tiden. Nu är det Gränsbevakarna, men innan idag har de bara varit skit.



Ha en bra dag.

Kram

2011-03-24 @ 14:03:34
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0