Världens bästa pappa!



Det är lite roligt med alla dessa speciella dagar.. Världens Bästa Pappa, Världens Bästa Mamma, Bästa Pojkvän m.m. Tycker ibland att det är löjligt att det ska finnas speciella dagar då man måste fira våra kära.. Ett spontant firande tror jag uppskattas mycket mer..

Jag fick tyvärr inte fira med min pappa idag..
Mina föräldrar bor ju 15 mil ifrån mig och jag skulle ju jobba hela helgen..
Men jag skickade ner en present till honom i veckan..

En sak vet jag iallafall. Min pappa är grym, han är min hjälte! Han ställer alltid upp när jag behöver honom och även om han inte är den öppnaste vet jag om att han älskar mig lika mycket som jag älskar honom!

Hoppas du haft en bra dag!
Världens bästa pappa! =)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0