Ingen vila...

 
 
Igår startade vi dagen med en långpromenad med en vän och fyra hundar.. Mys!
En morgon på stranden är lycka!
Efter det skulle jag haft en ledig dag men de ringde från jobb.. Kaos!
Så det var bara till att rycka in!
Blev en stängning igår och idag ett pass i förbutiken. Jisses vad folk!
Alla sommar gäster och dåligt väder gör att ALLA handlar, känns så ialafall! =)
 
Nu ikväll blev det lite fix med en inredningsdetalj..
Kan visa någon annan dag.. Ganska nöjd!
 
Nu är det bara 9 arbetsdagar kvar till min semester!
Ska bli såååå underbart med lite ledighet!
 
 
Natti
 
 
 
 
Mina fina killar på morgon promme
 
Louis var såååå trött efter en helg med Eva & Rodney! Frisk luft och mys tar ut en vavva!
Tack igen för att ni passade dem!
 
Springern Molly och söta 5månaders valpen Siri.. & vavvorna så klart! =)
 
Hmmm... undra vart vi ska åka mamma!
 
Bebben och jag tog en pn innan... mys!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bina

De gör mina med, bara att dom kräker o blir dåliga i magen av dom =/

2012-07-11 @ 10:34:18
URL: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0