Barn på nytt!



Imorse drog jag och 14 jobbar kompisar till Göteborg för en heldag på Liseberg! Och vilken dag vi fick, strålande sol och nästan inget folk alls.. Inte köer till några attraktioner. Vi har åkt som galningar!

Var även inne i spökhuset Gasten, fy f*n säger jag bara.. Jag som är så lättskrämd! Linn har nog blåmärke på sina axlar som jag tryckte skit hårt och Robin som gick bakom mig skrattade nog mest åt mig och att jag var så rädd. Spöke som blåste mig i örat och tog på mina ben... USSSSCCCHHHH!!! ALDRIG MER!

Hade en jäkla tur på spel med! Brukar jag aldrig ha.. Spelade en gång på M&M och vann stjärnvinsten och sedan två gånger på Marabou och vann strjärnvinsten. Så 60kr för 4kg choklad. Tyvärr äter jag inte själv så kom och ät - Annars kommer en viss Alexander att få väääääldigt ont i magen.

Nä, nu ska jag tacka för mig. Massor på schemat imorgon!



Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!




Josefin, Sara, Linn, Evelina, Jag & Marie


Ett av korten efter Balder åket, kolla in mitt hår i Saras huvud, hon måste missat en
del av utsikten under turen..  ha ha


Mina små chokladvinster


Nu ska jag krypa till kojs men mina fina pojkar.





NATTI!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0