Är JAG årets julklapp?

Idag har man jobbat,, Usch säger jag bara,, vi var 3 personer i infon för att det var så mycket att göra. Alla ska spela, köpa frimärken och lotter. Hade på mig en tröja idag där det stod "Årets julklapp", det var en reklam t-shirt från triss. En kund frågade om det var jag som var årets julklapp. Hmmm.. ja, varför inte. hi hi.

Louis och Gucci fick iglos idag av Eva & Rodney, tidig julklapp. Dem var jätte fina och hundarna vekligen älskar dem.   Nä, nu ska jag och Alex laga mat och sedan blir det mys i soffan!

Ha en trevlig kväll!


Gucci i sin iglo med glitter runt halsen,, Lucia idag ju!


Louis i sin iglo,, lille mannen så söt i glitter han med

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh, gud så söta killarna är med glitter runt halsen :).



Ja det ska bli spännande och se hur hundarna reagerar på raketer och fyrverkerier. Jasny bryr sig inte så mycket om det. Disse o Lime vet jag inte :). Disse var ju bara någon vecka förra nyåret och detta är Limes första nyår :).

Är Gucci rädd för raketer?? Eller hur reagerar han??

På nyår ska vi till min syster pojkvän och fira. Det blir vi och några till, plus hundarna :).



Okej, det är ju kanon att ni har passning så nära er ;).



Ha en fin helg ni med!



Kramar

2008-12-13 @ 21:37:11
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Gabby

Nämen heeej gumman!! Va roligt att se dig här också=) Ja jag är väldigt ny här inne=) Blir familjen..i skanör på jul.och nyår..inte helt klart än. Vad ska du/ni hitta på? Kan vi inte ses snart?Kramiis

2008-12-14 @ 14:45:34
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0