Happy Friday!

Igår blev Louis 13 veckor, han väger nu 953g. Vi tränar för fullt med rumsrenheten och Gucci gillar honom mer och mer för varje dag.

Jag är ledig idag och imorgon, tog ett extra pass på söndag. Ikväll blir det nog idol med vänner, imogon ska vi kanske ha middag här hemma. Försöka bli klara med köket, vår hyresvärd är ju lagom seg med att ge oss färg till luckorna.

Var på möte nere på brukshundklubben i tisdags. Styrelsen undrade om jag ville bli utbildnings ansvarig. Får tänka det tills årsmötet. Men kul att bli tillfrågad. Sedan är man bjuden på vip jul bord på travet i Halmstad den 15de december. Jag var en av de utvalda från vår butik för att min chef tyckte att jag var så duktig m.m. Alltid kul med beröm. =) 

Var på Dogz i veckan när de hade 20% på allt i butiken. Köpte ett halsband till Louis, två tröjor till pojkarna, ben, älg chips till Gucci (han äääääääälskade det) och en leksak till Louis.

Nu ska jag hämta tvätt.. Hoppas ni får en trevlig helg! 

  
Mina älsklingar


Mini mannen


Sötnos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Speedy är 12v och väger 999g. Minns inte alls vad Echo vägde i den åldern, synd. Ha en super helg!

2008-12-05 @ 15:41:16
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejsan! :)



Okej, så roligt att det går framåt ;).

Äter han bra?? Hur mycket äter Gucci och Loius om dagen?? Ca 1-2 dl eller mer/mindre??



Mina hundar äter också royal canine. Disse o Jasny är väldigt kräsna, så ibland vill dom inte äta alls. Fast dom brukar ju äta när dom blir riktigt hungriga.



Okej, låter kul :). Jag har inte bestämt mig om jag ska ställa både Disse o Lime i Malmö. Får se... :)



Vad väger Louis nu?? Han är jättesöt :).



Kramar

2008-12-06 @ 10:40:11
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Angelina

vilka sötisar :) hur gammla?:)

2008-12-06 @ 11:04:09
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0