ÖNSKELISTA!

Så, dags att skriva önskelista. Jag vet ju att pappa läser min blogg och många andra som ska köpa klappar till mig. Dessvärre är det ju oftast inte så billiga klappar som jag önskar mig men då kan man ge ett bidrag om man inte kan köpa hela. Hi hi.
Detta är vad jag önskar mig i år:

  1. TAVLA ASGER JORN  ILVA
  2. FÅTÖLJ TREND CHILLI
  3. FOTPALL TREND CHILLI
  4. IGLO TILL LOUIS
  5. GANT LAKAN
  6. LÖK SKÄRARE
  7. TALLRIKAR AVLÅNGA I GLAS
  8. MARIMEKKO UNDERLÄGG RÖDA/ROSA 4ST
  9. MARIMEKKO KÖKS HANDDUKAR RÖDA/GRÖNA
  10. LV HALSBAND TILL LOUIS
  11. Z LAMP GOLVLAMPA I SATIN ILVA
  12. DUNTÄCKE TILL DUBBELSÄNG


       
Fåtölj Trend                           Fotpall Trend                                          Z lamp


Kommentarer
Postat av: Maria

Okej :).

Ikväll ska jag, Niklas och hundarna till mina föräldrar och äta gott och titta på Idol-finalen, också ska jag och mami baka lussekatter :).

Imorgon ska Niklas ut och äta med sitt jobb, så för mig blir det nog bara lugnt.

Söndag vet jag ej vad som händer än :).



Vi har inte riktigt bestämt var vi ska fira jul än.. Blir kanske vi t.ex först är där Niklas familj ska fira jul och sen där min familj ska vara.

Var ska ni fira??? och vad ska ni göra på nyår??



Är Gucci och Louis ensamma när du jobbar?? Eller hur brukar ni göra??



Planerat någon utställning för Louis?



Ha en fin helg! :)



Kraaaamar

2008-12-12 @ 12:54:55
URL: http://chihuahuaworldblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0