Sena kvällar..

Julbordet igår var gott och Gittan och jag satte dubbeln! =) Satsade 40:- var och vann 128:- så det blev plus iallafall. Alltid kul när man vinner.
Natten blev seg, hade svårt för att somna igår och när Alex åkte till jobb kl.5 gick jag upp med Louis. Sedan somande jag inte förän kl.7. Vi gick en lång promenad vid kl.10 och nu myser vi lite i soffan innan jag ska åka och jobba. Har stängning både idag, onsdag och torsdag. Inte så kul men Alex har tidig vecka så hundarna slipper vara ensamna.

Hittade en bild på Gucci och Myra, dem är så fina. Längtar så till fredag då dem är tillsammans igen.


Älsklingarna myser..


Kommentarer
Postat av: Gabby

Åhh va sött de sussar på bilden=) Mmm verkligen synd att jag jobbar då. Ja där i mellandagarna kan jag vilken dag som, där på dagen i princip=)Brukar ibland låna vovvarna av mamma:)Hade varit mysigt att ta en promenix i ljunghusen där vid dig. Här e inte lika mysiga rundor som på näset tyvärr:/ så öppet här runtom. Vi får absolut höras av. Hoppas allt är bra idag annars. Puss & Kram

2008-12-16 @ 15:29:24
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det är ju nyttigt för dem att vara själva också.. :)



Ja, då förstår jag :). Jag vet faktiskt inte vem/vilka jag ska ställa i Malmö än... Får se :).

Hur långa promenader brukar du gå med dina hundar?? Alltså hur lång tid? :)



Kramar

2008-12-16 @ 17:14:29
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0