Julmys

Igår var jag i Malmö med mamma & pappa. Vi hade jätte mysigt och handlade en del julklappar. Var även och hälsade på farmor, hon blir alltid så glad över att se en. Tråkigt att man inte kan hälsa på henne så ofta, så man får passa på när man är hemma.
På kvällen sov Smilla över hos mig, hon blev sjuk inatt så det blev inte mycket sömn. Hennes mamma hämtade henne kl.07 imorse för att åka till akuten. Hon hade öroninflamation, stackars liten.
Ikväll har vi klätt granen, den blev jätte fin. Skönt att få lite julstämning.

Imorgon ska jag åka och handla mat till mormor & morfar, när jag lämnat maten till dem i Limhamn åker jag in till stan och shoppar de sista julklapparna tillsammans med Boffe. Vet vad jag ska köpa men det lär ju ta tid ändå med tanke på allt annat folk. Nä, nu ska jag in i duschen och sedan mysa med mina älsklingar.



Vår fina gran


Mamma & Pappas öppna spis, ska bli så mysigt på julafton när den är tänd.


Älsklingen är trött nu efter en heldag med bus

Kommentarer
Postat av: Gabriella

God jul gumman!! Så tråkigt att vi inte hann träffas!! Kraaam

2008-12-23 @ 12:26:50
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Anonym

God jul!!!

2008-12-24 @ 10:11:26
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0