Ljunghusen

Nu är Gucci, jag och Puma hemma hos mamma och pappa i Ljunghusen. Har varit hos frissan idag, blev jätte nöjd. Tyvärr var hon tvungen att ta en del på längden då det var rätt så slitet.. men det växer ju ut igen. Nu myser jag med alla vovvarna på mitt rum.. Gucci, Myra, Puma och Beauty.. Alla i sängen! Underbart! =) Imorgon ska jag passa Smilla. Sedan blir det Falsterbo Horse Show på fredag.
Hittade en bild på mig och Myra från Stockholm december 07. Hon är så fin min lilla My py.


Stora Sthlm Dec 2007

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan! :)



Ja han är verkligen fin.



Tyvärr kan vi inte komma till Ronneby, eftersom brossan fyller år den dagen. Nästa officiella blir Sofiero. Sen söndagen den 27 juli ska vi till Falkenberg på en inoff :).



Just nu varken jobbar jag eller pluggar. Ska plugga till förskolelärare nu till hösten :). Vad jobbar du med?? :)



Kramisar!

2008-07-16 @ 20:20:22
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0