Ledig dag!

Äntligen ledig. Gucci och jag har precis varit en lång promenad i det gråa höstvädret. Han är så rolig. När man kommer in efter att det är vått ute får har alltid fnatt när man torkat tassarna på honom. Han springer omkring som en galning i hela lägenheten, så härligt att se honom glad.

Senare idag blir det Allmännlydnads avslutning. Tänkte sätta mig ner nu och gå igenom allt vi ska göra. Tänkte köra lite tävling idag och sedan ha lite pris utdelning. Hittade lite koppel och reflexer som jag ändå inte använder så tänkte att jag skulle ge det som pris.

Ta hand om er!


Gucci spanar in tjejer på Galgberget


En prins på höst promenad



Kommentarer
Postat av: Maria

Okej ;). Vill du berätta vilket kennel den är ifrån?? Är grymt nyfiken nu..hehe. Vilken färg har den?Och lång/korthårig?



Okej, då får du lycka till med Ninas hundar i Växjö! Vi håller tummarna! ;)



Kramar från oss

2008-10-20 @ 16:01:54
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0