Sista timmarna att rösta på prinsen!!

Nu är det inte långt tid kvar. Ohhh.. vi vill ju vinna. Hoppas hoppas hoppas att vi ligger bra till.
Tack till alla som röstat!

Är i Ljunghusen nu.. Ska lämna in min bil på lagning imorgon då en gullig liten Sthlmare var så snäll och backade in i mig i somras. Nu ska den lagas så jag ska ha hyrbil, hoppas det blir nån snygg.

Kom ner hit igår kväll. Blev en hård natt, tre vovvar i sängen så man hade inte så mycket plats för sig själv. =) Men vad gör det när man får så mycket kärlek.  
Imorse när jag vaknade gick jag, mamma, Beauty, Gucci och Myra en långt promenad längs stranden. Helt underbart väder! Gucci bara älskar att springa över sanddynorna och busa med Myra. 

Idag blir det bilder på Moca och Puma De kommer till mig nästa helg och ska stanna en vecka då Nina ska åka utomlands med jobb. Jag ska ställa snyggingarna i Växjö, ska bli sååå kul. 73 springrar var det. Oj oj oj. Fast med så snygga hundar behöver man inte vara orolig, det kommer gå galant.

Bilder från vår promenad idag kommer imorgon

Glöm inte att lägga in en sista röst nu!!



Moca


Snygge Moca


Puma på dagis


Puma i full fart med de andra hundarna på dagis. Underbar bild !

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!



Ja, man vill ju att det ska vara något bra man får tag i. Fast sen så vet man ju aldrig hur det blir med bett och så tyvärr.

Tittar du fortfarande efter valp??



Ska du till Göteborg i januari?? (utställning)



Ja, det hade varit superkul med en träff hos Diana :). Hade varit riktigt kul att få se hur alla vovvarna utvecklats, precis som du sa.



Ha det bra!!



Kramar!

2008-10-14 @ 21:31:37
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, jag har röstat på Gucci :). Hoppas att han vinner ;).

2008-10-14 @ 21:32:02
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0