Lyckliga lösspringande hundar

Ännu en dag med vildarna är över. Dagen började med en promenad till parken med Moca och Puma. Sedan åkte jag och jobbade och kom hem igen vid 15.30. Alex hade varit ute med hundarna vid ett innan han åkte till jobbet så de hade inte behövt vara ensamma så länge.

När jag kom hem gick jag, Eva och vovvarna en lång promenad. Gick upp på Galgberget och lät hundarna springa av sig. Så skönt att se dem springa lösa och sträcka ut.
När vi kom hem efter en timme åkte jag hem till Cornelia (Alex brors dotter) som fyllde år. Hon fick en jätte fin SVEA mössa av oss.

Imorgon är jag ledig och ska ringa massor av samtal, och andra saker som måste fixas. Som vanligt när man är ledig. Ska ringa uppfödaren också och se hur det är med lill prinsen. Hi hi.. Snart så... =)



Vildingarna på vårt hemska köksgolv
(som förhoppningsvis snart skall bytas ut)



Trötta hundar efter promenad


Snygge Moccasinen


Moster Natalie är hård, man måste sitta fint innanför dörren och torka tassarna
innan man får komma in. JOBBIGT!!

Kommentarer
Postat av: Alex

pälisch!

fin blogg du har ;)

2008-10-29 @ 01:05:36
URL: http://alextips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0