Chihuahuacirkeln!

Min underbara prins.. Den lilla kändis vovven är med på chihuahuacirkeln.nu. Ett foto som Rodney har tagit när vi tränar agility, han är så fin min lilla älskling.

Och det är min älskade syster Nina som skickat in det till mig. Blev jätte överraskad när jag gick in på sidan och fick se min prins där. Nina hade ju inte sagt något. Tack Nina!

Idag har jag och Alex beställt stolar till vardagsrummet, skit snygga. Är jätte nöjd. Sedan var jag och Eva i stan, handlade lite saker till lägenheten och hittade en ti sento ring som jag tänkte att Alex skulle köpa till mig. Hi hi. Efter det åkte jag hem till Anna och gick till parken med Rossi och Ceasar för att träna utställning. Ska ju ställa hennes ridge backs på sofiero, och det behövs träning. Vi får väl se hur det går. =)

Nu myser jag i soffan med min prins (Gucci då alltså), ska titta på idol nu. Imorgon blir det utställningsträning igen,, gäller att ligga i. Glöm inte att kolla in världens snyggaste på:

www.chihuahuacirkeln.nu


Vi sov länge idag... mys


Gucci är inte den morgonpigga hunden direkt

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag var och hälsade på Asta idag, snacka om att vara kopia av sin far! Jättefin är hon. =)

2008-09-03 @ 21:40:46
URL: http://fantasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0