Shoppingdag!

Idag har jag och Gucci varit på shopping runda. hi hi.. som vanligt. Är ju ute efter ett middags bord till stolarna vi köpte igår och det är inte så lätt att hitta. Är ju kräsen som få. Men har kanske hittat det jag vill ha idag. Ska visa Alex det imorgon så får vi se vad han tycker.

Vi har nog varit runt i de flesta butiker känns det som.. =)
I djuraffären blev det hund mat och lite ben, samt en boll med inbyggd pipis, gissa vad Gucci sysslar med nu. Svårt att höra vad de säger på tv:n.
Chilli blev det filtar (till prinsen) och ett jätte fint tidnings ställ. Sedan var vi inne på Rusta, köpte en tröja, ett halsband med "inbyggd" skarf och nya bajs påsar med döskallar på.

Efter det blev det ett par skor till mig, vita. Kanske inte så smart nu när sommaren är över och hösten är här men det är ju bara så snyggt med vita skor så jag kunde inte motstå. Hmmm... blev det något mer,,, Nä, jag tror att det var allt. 

Efter en lång dag i stan åkte Gucci och jag till en uppfödare som bor utanför Halmstad för att hämta en bur som Lena beställt. Lena hjälper mig med så mycket så självklart ställer man upp tillbaks. Tog ett tag att hitta dit men när vi väl kom dit, massor av fina vavvor. Så vill jag också bo när jag "blir stor". På landet med masso av vavvor.. typ 10st och så kanske två hästar. Problemet är väl att Alex inte är så sugen på landet. Men men.. Han kommer nog att ångra sig. =)
 
Just det ! Jag hittade en hundväska också. Men när jag stod där kom jag på att Gucci redan har fem väskor och köpte den inte. Men tog ett foto på den i butiken och nu efteråt ångrar jag att jag inte köpte den så Gucci och jag får nog ta en runda i stan imorgon innan jag börjar jobba och inhandla den.

Nu ska jag och prinsen mysa..


Prinsen myser i sin nya leopard filt 


Väskan jag ska köpa imorgon


Nya skorna


Såhär mysigt har vi det nu. Gud vad jag älskar när det börjar bli mörkt och kallt ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0